![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
|
Jag känner igen det där med låg diskbänk! Vi kunde klämma in vår diskmaskin, men det var precis vi kunde få in den och vi försökte lyfta o bända upp diskbänken.. Det blir nog svårt att få ut den igen!
Jag är bara 165 cm lång, men jag stör också mig på att det är lågt. Speciellt i båda WC/badrum är handfaten mycket låga, att man stänker överallt när man ska tvätta ansiktet eller borsta tänderna, speciellt om man har ont i ryggen och inte vill böja sig ner.. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 647
|
Citat:
Jag var tvungen att använda sticksåg under bordsskivorna var de var fastlimmade listorna och rev ner listorna under skivorna. O gjorde om, utan att limma, bara skruva som det ska vara så. Spisen var lägre 2 cm än bordsskivorna som jag har 3 st. emellan står spisen. Det var överarbetat, att justara bara 2 cm för diskmaskins skull! Irrat som fan. Och fick "förlänga" diskbänken 5 cm så jag bytt om bordsskivan, för diskmaskinen står precis i hörnet, så de andra nedre skåpet träffar diskmaskinslocken annars, jag gav det 5 cm "luftrummet" Det kostade pengar 1500-2000 kr extra för hela utom verktygen. |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.







Hybrid-visning
