![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Här är vi för att ha roligt med vår hobby, få inspiration och se andras glädje och kreativitet. Den som mejlat dig är en fegis. Det säger mer om personen som mejlat än dig. DU är toppen som du är! Ska bli intressant att höra fortsättningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inget förundrar mig på den här sidan...Alla här är då rakt inte trevliga....Avensjukan växer här.....Jag har både vänner och ovänner här. Men Tua räknar jag som en vän. Jag hoppas att du får tag på den rackaren OCH HOPPAS ATT DEN BLIR AVSTÄNG FÖR ALTID FRÅN SYSIDAN.Jag tycker det skulle var straffbart att hoppa på andra människor på det sättet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
håller med! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fy så trist och dessutom orättvist! Du är väl inte en som gnäller och klagar värst mycket??? Tvärtom skulle jag vilja påstå!
Har du någon IP i din besökslogg på sidan? Inte för att det säger värst mycket, men kanske en fingervisning... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Läste mailet en gång till och blir väldigt fundersam, för jag fick ett liknande påhopp för ett par månader sedan, men liknande formulering. Där hette det "vad är det du saknar i ditt liv? En riktig karl?" eller något i den stilen, och jag antog då att det hade med en annan hobby och de forum som hänger ihop med det. Har inte ens tänkt tanken att det skulle vara förknippat med Sysidan, men nu blev jag riktigt fundersam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fy sjutton, vad besviken man blir!!!
Vad är det för kräk som inte kan stå för sina ord. Tyvärr tycker jag det har blivit mycket trista saker på sysidan på sista tiden. Synd när vi har så många gemensamma intressen. Stå på dig du Delfintua!!! / Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det värsta är att människan inte vet vem jag är och ber mig skaffa mig ett liv. Hon/han vet ju inte ens vilket liv jag har att tackla. En familjebunden neurologisk muskelförtvining som kanske gör att jag snart inte kan gå. Ögon som sakta men säkert snart slutar fungera. Det gjorde mig så jävla asförbannad rent ut sagt att jag gick spinn. Du skitless borde ställa dig i skamvrån några år och få en permanent skäm-mössa.
Sotis, jag har IP adressen och vet vart datorn står, saknar bara namnet till ADSL uppkopplingen via Telia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Thua, jag funderade en del på det här när det hände mig och kom fram till att det nog handlar om en spegling av den andras situation, mer än din. Känner man behov av att angripa någon på detta vis tror jag det är ett tecken på att man är missnöjd med sin egen tillvaro, och genom att "dra ner" någon annan skulle man på något vis #åka upp" själv. (Vilket naturligtvis är totalt nonsens!)
Alltså, när man antyder att jag behöver en "riktig karl" gissar jag att man själv möjligen har problem med motsatta könet. När man säger åt dig att "skaffa ett liv" tror jag att man upplever sitt eget liv som innehållslöst. Så tror i alla fall jag att det är! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Du har förmodligen helt rätt i det du säger Sotis. Jag köper det rakt av!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag tycker oxå du är toppen delfintua! jag har flertalet gånger fått hjälp av dig. Sen tycker jag att det är både fegt och ohyffsat att hoppa på någon och vara otrevlig oavsett vad man tycker om denne, och att då inte ens våga stå för det är tragiskt. Att dessutom använda en dator i sin kritik är ju korkat, inte behöver du läst många böcker, tidningar el filmer för att veta att du inte är anonym när du mailar ,eller att det du raderar ändå finns kvar i datorn. Jag tycker inte du ska bry dig om det, håller med alla andra om att det enbart säger något om avsändaren.
Kramar Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Skitlesstypen är förmodligen schizofren i och med "vi".
![]() Det är så larvigt att skicka anonym email sådär. Det känns så mycket mellanstadiestil med sådana där anoymma skitsnack. Om man har problem ska man kontakta med konstruktivt förslag.. Eller acceptera att alla människor är olika! Vi kan inte alla tycka likadant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Vad gulliga ni är, Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:13.