![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
HURRA!
Ja precis var snäll mot maskinen så är den snäll tillbaks. ![]() Men att ta isär symaskinen till minsta molekyl rekommderas inte på vissa märken... Med erfarenhet, haha! Jag kunde alltså inte återställa alla dessa fina inställningar så det blir fina sömmar på en symaskin, men så var den känd för sin extrema (låg) toleransgränser, tysk ingenjörkonst. Men att ta loss skalet kan man gott göra själv bara man lämnar mekanismen på plats. Jag fixade också själv en symaskin som en reparatör inte fixat så gav jag upp o tog bort alla skal och sedär 15 år gammal damm och ludd. (bevis på att reparatören inte öppnat mycket nog!) Tack vare att jag hade hittat servicemanualen så kunde jag fixa problemen själv. Djuprengöring, justerade ett par skruvar och det blev bra. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:16.