![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Det hände en liknande grej för mig men jag skulle köpa en DVD-spelare. Jag kollade i reklambladet och hittade en som verkade passa mig, jag kollade på tillverkarens hemsida och på Pricerunner och bestämde mig för att slå till. Jag gick till butiken men säljaren ville bara sälja en dyrare till mig vad jag än sa. Det blev ingen DVD-spelare...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
När jag berättat om det här så har flera varit med om liknande saker just hos de här stora jättarna, både med tv-apparater och datorer.
Kan det vara så att de har mer bonus/provision på vissa saker och därför envisas med att sälja just dessa? Och självklart ska jag inte köpa en kamera på den affären!/M |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du slår huvudet på siken: De har olika bonus på produkterna, och de där lockvarorna, som "din" kamera verkar vara, ger i regel nästan ingen bonus alls.
Avskyr de här kedjebutikerna och handlar bara där om jag läst på innan, bestämt mig precis för vad jag vll ha och de har det till betydligt lägre pris än andra ställen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Handla här:
http://www.cyberphoto.se/ Snabba som bara den och seriösa. (Jag har ingen koppling dit förutom att jag har handlat av dem flera gånger.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:14.