![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ingen aning!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu är den här!!! Jag hoppas att den klarade transporten. Så fort jag har fått ihop den ska jag lägga in en bild i tråden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() GRATTIS! Vad är det för märke? Hur mycket fick Du ge för den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack tack. Det är en Consew. Jag fick ge 3000 för den. Jag vet inte om det är bra eller dåligt men det var i alla fall värt en chansning. Om jag skulle gett mer kunde jag lika gärna väntat på att rätt maskin hade dykt upp hos något företag för då kan man ju få garanti och så. Det kommer att visa sig om det var en bra eller dålig affär. Nu måste jag bara få in den från bilen och skruva ihop den igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det ska bli spännande att få se den.
Det är ett märke jag aldrig hört talas om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Här är den. Jag har bara "torrkört" den nu, alltså utan tyg och tråd för att se att den gick igång. Behöver nya nålar och mer olja innan jag kan köra den hårt och på riktigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:14.