![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Jadu, har man väl tittat och dessutom provsytt den, och är väldigt sugen på den! Tänk om någon annan "hinner före"????? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är kö på den men jag är först i kön men just det stressar mig inte för antingen ska jag ha den eller inte. Att någon annan står på kö spelar liksom ingen roll men jag måste bestämma mig.
Problemet just nu är att den tar plats och att jag inte riktigt vet varför jag vill ha den. Eller jo, det är habegäret som har slagit till men just detta köp är svårmotiverat. I andra fall när habegäret slår till så brukar det gå att motivera för sig själv varför man ska slå till. Den här gången är det svårt. Ha ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Visst tar den lite plats, men man kan ha lite andra grejer på den när man inte använder den!! Strykjärnet, saxarna och nålburken t ex.
Nu har jag min stående i vinkel mot bänkskivorna där jag har mina andra maskiner, så det faller sig naturligt att ha den som avställningsbord. Brukar Du sy i lite grövre material? = Den är perfekt för det Vill du ha "jobbet gjort snabbt"? = Perfekt den är snabb! Jag kommer säkert på mer, varför den är bra att ha!!!! Ta Dig en funderare! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Med lite kreativ ommöblering skulle den få plats och den går ju att sälja om jag tröttnar. Hmmm. Just nu tror jag att jag ska slå till men jag ska sova på saken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vill man ha något, brukar det mesta gå att lösa!
Sov på saken, så får vi höra hur det blir med inköpet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det blir nog en maskin ändå. Har inte hämtat den ännu men det verkar som om jag får den om jag vill ha den. Onödigt? Ja. Roligt? Ja.
Om det var ett felköp får jag väl sälja den vidare. Det är inte hela världen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Men de är roliga att sy på. Igår använde jag min för att korta av en 3/4 lång skinnkappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.