![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Idag kom fler disktrasor från Åsa och Rebecka!
Så nu har jag gjort i ordning och ska skicka iväg dom imorgon. ![]() Har försökt gjort så att alla blir nöjda med sina disktrasor dom får. Så jag hoppas på det! Kramar/ Jossie |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Och sen kan vi ladda upp bilder! Vill se hur alla blev!
Vad duktiga och miljövänliga vi har varit nu =) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Fått trasorna
Idag fick jag paket!
![]() Damp ner två trasor, en från Helena och en från Doris. Tack för de fina trasorna! Åtminstone en av dem ska komma i användning redan ikväll ![]() Antar att ni andra också fått era trasor redan (eller så kanske de kommer imorgon?) så imorgon ska jag lägga upp bilder på de trasor jag gjort i mitt album. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Härligt! Jag tackar också för trasorna från Eva Nydahl och Doris Lövgen!
Imorgon lägger jag också upp bild =) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hej!
även jag har fått mina trasor, alla 3 är jättefina, en från Helena med min favoritfärg blå, en från Josefin Lindberg o en från Doris Lövgren. Stort tack o kram till er alla. Gullvie ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Vad kul det var att öppna kuvertet! och ännu roligare att se innehållet!
En gosig disktrasa i min favoritfärg. Tack Jossie, den passar jättebra hos mig! Fiffi_S, du har gjort den så fin, dessutom i ekologisk bomull, det gillar mina ekologiska grönsaker ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Även jag har jag fått min disktrasa, en i glada färger den lyser upp i köket
Tack Helena! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
I går fick jag trasor! Tusen tack för dom fina trasorna Gullvie, Rivka och Syofta! Bilder ska jag försöka åstadkomma (ska ställa mig in hos en väninna)
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Hej!
Nu har jag slitit ut mina disktrasor och behöver nya! Därför har jag gjort en ny disktrase-swap. Kolla i forumet "swapar" och häng på vettja! Vi är redan några glada swappare ![]() ![]() /Jossie |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| disktrasor, stickning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:59.

Hybrid-visning