![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Det tycker jag du ska göra! Jag har svårt för att ringa sådär, men när jag köpte min stora maskin fattades en grej och jag blev tvungen att ta ett djupt andetag och ringa. Hur trivsamt som helst! Du kan ju skicka en e-post först om du vill. Tror det stod e-postadress där, men lita inte på att den stämmer... (Lite dålig ordning så, men han kan sina saker, han Kaj. Det tror jag fler kan vittna om!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Och skulle det av någon anledning inte passa, om maskinen ändå ska skickas: Patrik på Skövde Symaskiner är också väldigt trevlig och duktig! Väldigt tjänstvillig, och jag tror faktiskt inte att han heller bryr sig om var du köpt maskinen! Han förstår det som dessvärre inte alla näringsidkare begriper: Om han är trevlig kan han ha en blivande kund!
Med Patrik funkar det bra med mail-kontakt förutom att ringa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj vad snälla och hjälpsamma ni är här på forumet.
Men en liten tanke, om butiken i England sa att det fungerar med Vista och det inte gjorde det, så är det inte lite fel? Man kan nästan kräva att de betalar för frakten tillbaka? Men ja, det kanske inte är så roligt att bråka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker också handlaren i England skulle ta ansvar om de sagt att den funkar med Vista. De skulle gjort uppgraderingen innan de skickade den! Att skicka tillbaka den dit för en enkel firmware-uppgradering känns inte rimligt dock, men de borde egentlöigen betala vad det kommer att kosta dig. Eller i alla fall skicka någon kul grej...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack sotis och ichigo
![]() Hon som svarar på mail på den engelska affären har redan varit så otrevlig och lagt allt ansvar på mig så jag orkar bara inte mer. Vill bara få det att funka på sätt som jag kan må bra i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Då ska du "släppa" England, absolut!! Det är värt någon hundring att få må lite bättre! Och det kommer att lösa sig så bra så rba ska du se!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
tack sotis, vad snäll du är "skickar en blomma"
ja, för mig är det värt dom extrapengarna att få ha med bra folk att göra. Om jag handlar nån mer gång från england så får det bli sewing machines direct. Så har jag lärt mig av detta misstaget! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:36.