![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#33 |
|
Tråkigt med att dina tänder spricker och har sig hela tiden.
![]() Men samtidigt måste jag nog säga att det du skrev blev lite av varningsklocka för mig. Jag MÅSTE beställa tid. Har lite ont idag. Har lite ont varstans runt i käken som kommer och går. Men man ska ju helst gå minst 1 gång per år och hålla undan. Tror jag har runt 3 st hål, eller mer. Det kan ju också vara gamla lagningar som släppt. Är ju runt 15-20 år de gamla lagningarna båda komposit och amalgam. Tråkigt bara att man känt sig duktig och sparat pengar lite även om man inte har jobb, och nu ska pengarna gå åt tandläkaren. ![]() Förresten, jag måste fråga er. Ibland köper min sambo Listerine-skölj men jag kan inte klara av den. Det bränner som fan i munnen (överallt tungan, gommen, tandköttet osv), kan bara ha i den ca 5 sek sen sprutar jag ut allt överallt. Kanske har jag jättekänslig mun. Eller så är produkten för stark? Sambon fixar att använda den. Jag brukar spä ut med halva vatten. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:21.