Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2009-02-19, 23:50   #1
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad

Udda intressen??... Ja jag vet inte men jag älskar verktyg.. borrmaskiner, vinkelslipar, kontursågar, mejslar och jag vet inte vad. Önskar mig alltid sånt till present. Är kanske för att jag vill klara mig själv vad det gäller att snickra, renovera ,eldragning (det som är tillåtet som amatör off course) och bilens omvårdnad, har en Toyota Corolla -92. Ger mig på det mesta. Sen så avslutar jag alltid dagen med en god kokbok som sängläsning för matlagning är mitt liv..Udda?? Inte vet jag???
kladnypan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-02-20, 05:19   #2
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Nja, jag tror inte det. Det är jag som köper verktyg, inte min sambo. Önskade mig en dremel i julklapp och jag fick en. Rolig sak! Jag brukar klara mig själv, men sen jag blev med sambo har jag blivit lite lat och be honom att fixa de tråkiga/äckliga vardagsrelaterade sakerna. Så han kan få känna sig lite manlig också.

Men renovering och alltmöjligt som hör till, det gör jag själv! Byggde själv stora hyllan för min dator och mina hobbysaker/tyger från scratch, köpte laminatskivor hos byggbutik. Det då jag tyckte att Billy var bra, men lite väl kort i djupet, och jag byggde in en datordel också.
Kan ses här:
http://www.flickr.com/photos/funnybu...7594166931086/ (tapeten var också just ditpetad, hade också målat om rummet vitt för ljusets skull och tapetserat en vägg med vintagetapeter)
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-04, 17:50   #3
120404 120404 är inte uppkopplad

Tycker om att spela poker fast jag mäst förlorar.
120404 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-07, 18:37   #4
Eva-Helene Eva-Helene är inte uppkopplad

Något riktigt udda intresse har jag väl inte - förutom att jag är fascinerad av stenar - men jag håller på med Grönländskt pärlbroderi, tillverkar smycken och både samlar på och odlar Palettblad.
Eva-Helene är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-17, 11:57   #5
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad

Smile udda vet jag väl inte men

jag skulpterar bebiskroppsdelar som jag sedan bränner i ugnen det ska bli dockor vad det lider men kropparna i tyg har jag inte riktigt fått upp intresset för ännu.

här ett huvud på gång som är mycket halvfärdigt... men en inblick i min lite morbida sido syssla...
Bifogade bilder

Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-27, 21:31   #6
pysseltjejen pysseltjejen är inte uppkopplad

Jag har helt snöat in på att samla saint paulior. har i nuläget över fyrtio sorter hemma. Så nu får vi bygga ut för att få plats med alla krukor och tyglådor.....
pysseltjejen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-27, 22:21   #7
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad

Citat:
Samigabriell skrev: Visa inlägg
jag skulpterar bebiskroppsdelar som jag sedan bränner i ugnen det ska bli dockor vad det lider men kropparna i tyg har jag inte riktigt fått upp intresset för ännu.

här ett huvud på gång som är mycket halvfärdigt... men en inblick i min lite morbida sido syssla...
Måste bara få säga att du gjort ett bra jobb... det är jättefint.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:47.