![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
jag har prenumererat på Burda i nästan 30 år.Använder ingen annan mönstertidning. Det har alltid fungerat.men sedan två år tillbaka har jag försökt få till en ny prenumeration, utan resultat. Jag har mailat och tjatat men jag får ingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gå in på tidningsbutiken.se, där finns de flesta tidningar.
Bara ett "klick" så kommer den...... //B |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mig ringer dom så ofta att jag knappt hinner avsluta prenumrationerna mellan varven.
![]() Rekordet var nog när tre försäljare ringde samma dag och erbjöd både Burda, Allt om handarbete, samt Kreativ stickning. Blev lite trött då särskilt med tanke på att jag redan hade en prenumration igång på Allt om handarbete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag sökte på burda fashion och hittade en länk för prenumeration av Burda på reasiten.se. Nu har jag fyllt i den så får vi se om det kommer något. Två nummer + gåva för 59 kr till att börja med.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:58.