![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Måste ju bara säga träskor då. Även om det är skor jag själv verkligen inte tycker om men som en kul grej och minnessak känns de roligt. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Förknippar man inte träskorna mer med Holland? Jag kom att tänka på Älg. Det är ju otroligt populärt och kan säkert uppfattas som väldigt exotiskt.
Kom att tänka på att älg kan man ju koppla ihop med modetemat. Älgtryck på kläder, kläder av älgskinn och knappar av älghorn t.ex. Senast redigerad av chery den 2009-02-09 klockan 13:02. Anledning: La till lite mer text |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu blir jag nyfiken...
Varför ska den resa och vad är slutmålet och syftet. Vore kul att veta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Varför inte en tumstock (meterstock) - det är ju en svensk uppfinning av Hilmer Kollén.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja och dom finns även som mini, bara en meter. En gullig liten historia
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja eller hur och dessutom tar den ingen plats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Av förslagen gillar jag träskor mest tror jag. De svenska alltså med läderovansida. Men det kanske blir svårt att hitta svenska träskor i dockstorlek, dvs storlek för Blythe. Blythes fötter är ungefär som Barbie fast utan den permanenta högklackformen.
info om resan: http://blytheworldtour.blogspot.com/ (börja längst ner på sidan o läs uppåt) http://www.flickr.com/groups/880662@N21/ |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:28.