![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
admin
|
På vilket sätt blir det tokigt om du förstorar fonten?
Kanske är det et Internet Explorer-problem? Jag har Firefox och körde runt nu lite på Sysidan efter att ha förstorat (Ctrl-"plus" är en bra genväg) och det ser OK ut. Är det någon viss sida som blir tokig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Min skärm är för liten för att förstora det jag behöver föra att läsa inlägg i forumet. Jag behöver iaf font i strl 12 eller 14. Det är ju inte bara fonten som blir större om jag zoomar så hela sidan blir kajko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
I Firefox kan man ställa in "Zooma endast text" - det ger då den effekt du vill ha, bara texten blir större men bredd på sidan bibehålls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Går inte i IE eller så vet jag inte hur man gör. Någon som vet. Jag är trött på att krypa in i skärmen för att kunna läsa texten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har ställt in browsern att visa teckenstorlek störst. Men ser den so typ 10 och det är för litet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Delfintua.
När du är i explorer ovanför klockan nere i högra hörnet. Där finns ett förstoringsglas med 100%. Den kan du ju ändra utan att bilden blir "konstig". Fungerar i min dator i alla fall. Sen får man ju klart scrolla ner o flytta i sidled för att se hela sidan men det kan kasnke vara en ide? Hoppas det löser sig så du kan titta på allt fint här inne. :-) KRAM Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag använder mig av 125% redan nu.
Kramiz |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:07.