![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har ju köpt lite maskiner från SMD, och jag tycker de blivit segare och segare att svara på mail överlag. Antar att de troligen har väldigt mycket kunder och inte hinner med.
Fick något svar en gång om att de hade mycket att göra och försökte arbeta ikapp och önskar att de kunde svara snabbare på mailen. Vissa gånger har jag fått svar bara några minuter efter jag skickat ett mail, ibland har det tagit några dagar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Nu har jag skickat iväg ett mejl till.
Är rättsa säker pa att maskinen är sönder. Spännande vad som händer nu. Jag tänkte att det kanske ocksa är värt att berätta här.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Jag fick svar idag vid middagstid.
Jag fick instruktioner (av en babylock engineer) om att skruva upp maskinen och kunde med hjälp av detta fixa problemet själv utan att skicka tillbaka maskinen till England! Sa det blev jag glad av ![]() Hoppas allt löser sig för dig som väntar pa din maskin, men det tror jag! ![]() Nu ska jag syyyyyyyyyyyy......... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jättebra att du fått hjälp och dessutom fått instruktioner istället för att skicka in för "minsta problem" Eller nej det är ju inte liten problem om man inte kan sy!
![]() För mig brukar de ta 1-2 dagar på att svara på email. Men ibland har de svarat genast, även kl 1-2 på natten, jag sitter ofta uppe och ugglar. ![]() En tanke, om de har en vanlig butik på dagen kanske de inte har tid med email då. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:57.

Hybrid-visning