![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
Hej!
Det hade varit mer humant att bara radera mitt inlägg... jag hade inte märkt något, eftersom det var 5 år sedan, och det var trevligare regler på sysidan då. Nu framställs jag istället som någon sorts brottsling som kommit upp i dagen... avslöjad att ha försökt hjälpa till med något... för 5 år sedan. Vem är det förresten som bestämmer att "minanamnaband" ska ha rätt att få gratis reklam i forumet? Bara för att en medlem lägger in länken... och medlemmen är inte faster till den som driver verksamheten, för det har man nogsamt kollat upp, förstås ![]() Inget ont om den som lagt in länken, det gäller bara principen. Nä, trampa på den enskilda medlemmen istället, och låt de stora företagen ta all credit. Värsta Gestapo-fasonerna. Tack för mig!/Gunilla |
![]() |
Taggar |
tygmärke |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:06.