![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
|
Hej alla och tack för era svar!
Jag brukar skölja både ben och armar med kallt vatten (jo, man kan även ha Restless LEGS i armarna - lite lattjo handikapp,!!!) Det är tyvärr oftast nattetid det dyker upp och det blir verkligen tröttande med alla sköljningar och småpromenader. Jag brukar spänna musklerna i armarna och benen så hårt jag kan och det hjälper i någon minut. Ibland tar jag en värktablett och dessa kan hjälpa ibland. Järnbrist tror jag inte att jag har då mina provresultat från vårdcentralen var bra. Roligt tips med en banan! Det ska jag faktiskt prova. Tuffast blir det när jag t.ex. är på bio och inte kan springa ut för att skölja benen. Det blir en värktablett då. Jag förstår inte varför jag alltid ska åka på sånt som inte går att bota- Migrän, Hortons, Allergier och restless legs. Den enda trösten är att man kan prata med andra som lider av detta och att det, som tur är, inte är farligt (mina allergier har aldrig varit speciellt allvarliga) bara otroligt jobbigt och tröttsamt/smärtsamt. Hoppas att man finner ett botemedel mot något av det snart. Kramar till alla Ann |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:48.