![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Jag kan ta på mig att samla in alla trasor. Det behövs ingen anmälan utan alla som skickar en/fler disktrasa/disktrasor till mig får lika många tillbaka. Senast den 20februari(fredag) vill jag ha alla disktrasor. En disktrasa ska vara en kvadrat mellan 20cm och 25cm i bomull (lin?) Valfri färg och mönster. Skicka med ett kuvert med frimärken och din adress så att jag kan skicka disktrasor till dig. Glöm inte att märka disktrasorna med en liten lapp med ditt namn så att man vet vem som gjort den så att man kan tacka. Man får om man vill lägga en lapp i kuvertet till mig om man har nått önskemål. Te.x "Rött passar i mitt kök." "Jag skulle inte kunna tänka mig en grön disktrasa." Så ska jag försöka att få så att alla blir nöjda Men jag kan dock inte lova någonting. Adress: Josefin Lindberg Västgranvåg 104 88191 Sollefteå Tycker ni andra att detta är okej? /Swapmoster Josefin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ska man tvätta trasorna innan man skickar in dom? Eller vad är brukligt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej, jag tycker inte att det är nödvändigt. Den blir ju "tvättad" i första disken. / Helena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Eva i Nordmaling! dina tre jätte fina disktrasor har anlänt i dag. De ser ut som godis...
![]() Lugn ni andra,ni hinner. Det är prick 2 veckor kvar! Hälsningar/ Swapmoster Jossie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Idag trillade det ner en fin disktrasa i brevlådan från Annika i Jönåker!
![]() Ingen panik, nu är det ca. 1vecka kvar tills sista datumet. ![]() /Jossie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag är snart klar med den första och en andra är på väg. Blir två för mig sis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Å jag har två stycken halvfärdiga... borde abra komma mig för att virka en fin kant på dom så är de klara för avfärd
![]() Men jag tror nog jag hinner göra det så dom kommer fram i tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
disktrasor, stickning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:06.