![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kul att ni gillar idéen
![]() Jag tycker att det är ett jättekul sätt att umgås, att sitta och fika, sticka och prata om gemensamma intressen (garner, mönster, tekniker, böcker, prylar osv). Många av de svenska grupperna som har aktiviteter på lördag har också sk stickcaféer emellanåt. Då träffas man på café och stickar tillsammans. Kolla på den kalendern i mitt första inlägg så ser ni att det skrivs in en del sådan där (man behöver oftast inte vara medlem för att få vara med). Det annonseras också en del om stick-träffar på den här maillistan: http://www.kanalen.org/sticklistan/index.php Jag skulle definitivt säga att virkning är "godkänt", vi är flera i gruppen som jag brukar träffa som virkar ibland. Vi pratar ju mycket om stickning, garner och tillbehör och det mesta av detta intresserar säkert även den virkintresserade. Testa att gå dit tycker jag och se om det är något för dig. Härligt att se att ni blev så intresserade!! ![]() Hälsar Ilsefin PS. Alexandra kul att du gillar det jag stickat! Jag kan varmt rekommendera de senaste två projekten, den olivgröna lin-ponchon och den turkosa spetssjalen. Roliga att sticka och härliga att använda. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:23.