![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Lägger ner mina inlägg nu. Men till er forumvärdar.... Just nu har vi ganska många gäster som läser våra inlägg---och inte vet "reglerna"---vad ska de tro--- hur många vill bli medlemmar när (som de ser det) forumvärdarna beter sig-- Jag bara undrar???? En tankeställare......
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Detta håller jag med om....det skulle behövs för länge sedan....forum värdarna tycker jag inte om.....polisfasoner har dom.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Jag har hittills inte sett någon forumvärd bete sig olämpligt. Har ni exempel på det, anmäl inläggen så att jag ser det och kan göra något åt det. Övrig diskussion kring moderering tas via separat tråd eller via mejl, ej i den här tråden. Jag kommer härmed att radera inlägg kring detta för att vi ska hålla oss till ämnet och inte gå OT.
Forumvärd Jimipe |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Jag stänger den här tråden nu - den är för urspårad.
Den som har något att anmärka på forumvärdar gör det i mail till redaktionen, inte publikt i forumet såhär! Våra forumvärdar är vanliga medlemmar som tagit på sig att hjälpa oss att se till så att våra forumregler följs. Naturligtvis har de full rätt att deltaga i diskussioner precis som andra, ha egna åsikter etc. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:32.