![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Fungerar hyfsat
Hej!
Jag är ganska nöjd med tråden som skickades med, jag har köpt en Janome 640. Har bara använt den på den maskinen, på min gamla Husqvarna 460D har jag den "dyrare" tråden. Förra gången jag hade min vanliga Husqvarna inne för reparation, fick jag frågan av reparatören om jag hade använt "billig tråd". Han påstod att den förstörde symaskinen, numera använder jag märkestråd när jag syr vanligt på oftast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
SMD-trådarna är tyvärr inte direkt världens bästa. Min antika 50-talare sväljer förstås dem glatt, men min favoritmaskin brukar ha problem med 75% av dem, att de glider lite trögare, så det är svårt att dra när man trätt. (trots att man haft pressarfoten uppe)
Så jag har tyvärr slutat med att använda dem om jag har fler färgalternativ... kanske det är trådarna som krabbar. Om jag köper overlock (blir förstås av dem, haha) så ska jag nog be om att få rabatt på andra saker istället för att få trådarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:21.