![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ni måste uppdatera senaste Flash för att se dom. Klicka i bilden och ladda ner senaste versionen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har laddat ner och installerat senaste versionen men ser iaf ingen video.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad lustigt. Jag har senaste versionen och testade nu i både Firefox och Internet Explorer. Jag kan inte se nån video jag heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har inte uppdaterat, kan se filmerna.
Nåt fel på senaste versionen kanske ? /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Först testade jag utan att uppdatera, fungerade inte då heller. Kanske vill den inte fungera för att jag kör Linux? Men jag installerade iaf mjukvaran som de rekomenderade för Linux
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag kan inte heller se dom...men detta har jag kunnat innan jag formaterade om min dator.
Jag ska kolla med Supporten för min dator. Kanske det har med installationen av drivrutinerna. hör av mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Det hade inget med drivrutinerna att göra.. sa supporten för Dell
Förmodligen är det antivirusprogrammet som blockerar enl Dell. Tar bort popfönsterna men det hjälper inte. Har mailat till Norton då jag märkt att andra ute på internet har samma problem. Skickar en länk från IDG himla bra forum förressten. http://search.idg.se/eforum/?eforum=...&soktext=flash Här kan man se att det inte är en enkel grej att installera Flash |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:06.