![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Låter kul med påskswap!
Måste dock avvakta lite och se om jag hinner sy nåt eller inte. Håller nämligen på att renovera hemma och har symaskinen + alla tyger hos svärmor för tillfället. Så om vi hinner renovera såpass att symaskinen kan flytta hem i tid så är jag med. Men kanske jag får återkomma med anmälan lite senare..? Lägger in en länk på vad jag sydde av 2007 års påsk-swap-block, för att ge lite inspiration till alla ![]() http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=25738&set=lp *** block = tygruta i lappteknik (kommer från engelska) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter kul med en påskswap,
Jag vill oxå vara med./ Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kul att det finns intresse! Jag är i full gång och har sytt två set (á 4 block).
Finns det någon annan som vill vara swapmamma, eller ska jag försöka, fast jag inte har någon erfarenhet? Slutdatum är inte bestämt. Vad tycker ni andra? Jag föreslår senast ca 10 mars, så man hinner sy ihop skapelsen innan påsk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
10 mars låter bra och jag tycker absolut att du kan vara swapmamma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Eftersom inga protester eller andra synpunkter har hörts av, så OK. Jag gör ett försök att swappa.
Anmälan kan ni göra till mig, så får ni min adress. Slutdatum 10 mars. Jag tycker inte det behöver vara precis 4 block/set man byter, utan man får tillbaka samma antal som man skickar in. Alltså kan man byta 2 eller 13 block, eller vilket antal man vill. De du skickar in kan vara lika eller olika, de skickas till olika personer. Glöm inte namnlapp på varje ruta. Hälsn Helena ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så bra Helena, att du vill vara swapmamma för påskswapen.
Tycker oxå att det är bra att vi kan göra så många block vi vill. Ser fram mot denna swap oxå. / Ingrid ;o) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER, så vi ser hur många vi blir. Hittills är det bara Ingrid och jag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
KUL! Jag hänger också med, för jag har kvar av förra årets påskswapar. Kontaktar swapmamman med mina uppgifter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
påsk, quiltning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:25.