![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
disktrasa
Jag vill också vara med med 1 trasa.
Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
i deras sökruta. http://syserine.blogspot.com/search/...%C3%A4nktrasor http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/index/33509.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag skulle vila vara med! är det okej att sy en också? I så fall i lin? Man kan dekorara dem så de blir jättefina!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nej, jag tycker inte sy, Det känns som den här gången var det garn och den typen av handarbete som var grejen.Vad säger ni andra?
Det verkar finnas intresse i alla fall. Kul, för det var ett tag sedan jag swappade! När ska det vara slutdatum? Vem organiserar? Stickkramar från Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
det är lugnt, jag vill vara med och sticka också
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Hej Baggin och ni andra.
Nu fick jag nästan dåligt samvete... Det var ju bara min spontana tanke med att sy, alla andra kanske tycker det är OK |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag hakar gärna på också. Inte för att jag riktigt vet hur det funkar det här med swap, men det löser sig nog. Ni får instruera mig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
En sak att tänka på tal om "krokning" är ju att det är otroligt praktiskt med en öggla på trasan så att den går att hänga upp. (Typ som grytlappar)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Till vem skall man anmäla sig? Vart skall man skicka? När skall man skicka senast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
disktrasor, stickning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:20.