![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Nu när jag äntligen har kommit mig för att anmäla mig satt jag och funderade lite kring modell och annat. Vad har egentligen sagts om de medföljande grytlapparna? Är det okej att sticka eller virka dem eller måste de sys? Att saker matchar varandra behöver ju inte nödvändigtvis innebära att de är av samma material.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Vi har inte sagt nåt speciellt om grytlapparna. Storlek tycker jag är valfritt, men vad säger ni andra om tillverkningssätt? /Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tycker det är helt ok med olika tekniker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Själv använder jag inte virkade eller stickde grytlappar men eftersom fokus är på förklädet så spelar det ingen roll för mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Tänk bara på att dom ska gå att använda,så dom får inte vara för små och man måste kunna ta i varma saker utan att bränna sig. Sen hur man tillverkar dom spelar ingen roll. Detta är vad jag tycker. ![]() Mvh Oddny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej.
Nu har jag postat mitt paket.Det ska blir otroligt spännande att se vad alla har gjort för fint den här gången och jag väntar med spännig på mitt paket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Wow, det var snabbt! Du kommer att få vänta ett tag innan ditt paket kommer, då det var meningen att alla skulle posta sitt paket den 2 febr. Ingen fara, jag är säker på att mottagaren blir jätteglad att få en tidig överraskning. Hur går det för er andra, så här i halvtid? Själv har jag sytt färdigt förklädet idag, och ska nu börja med grytlapparna. Och ser med spänning fram emot att få ett paket i brevlådan. /Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Forumvärd
|
Jag köpte materialet igår, tvättar det idag och imorgon syr jag ihop allt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Påminner om att paketen inte ska postas förrän den 2 februari!!
Detta för att alla ska få sina paket ungefär samtidigt. "Paketet ska postas: måndag 2 februari Fotona publiceras TIDIGAST torsdag 5 februari och SENAST söndag 8 februari" /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.