![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
En ännu större skärmatta finns på Röda tråden men billig är den inte... De har även rullkniv men det finns på många andra ställen också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sådant finner du inte på syfestivalen, den enda större skärmattan jag sett var på Swelogents katalog. Annars upplever jag att de flesta är för små. Kolla med olika quiltbutiker eller fråga din återförsäljare om de kan ta in den som finna på Swelogent, för de säljer bara till affärer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har köpt en stor skärmatta hos http://www.quiltstationen.se/. Den var svindyr, typ 700 kr. Jag tror att det är Janome som har tillverkat min matta men jag är inte riktigt säker. Kan kolla om du vill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har bara sett mattor som är 60x90cm, större tror jag är svårt att få tag i som "vanlig" konsument.
De flesta quiltbutiker har ju skärmattor. Har för mig att jag sett nånstans att man kan köpa lösa delar som man bygger ihop, ungefär som pusselbitar. Men var jag sett det har jag ingen aning om tyvärr |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
skärmatta |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33.