![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Tänk att jag sitter i liknande dilemma
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Janome 1200D
Janome 1200 D finns, jätte fin maskin med massor av finesser, men tyvärr är den dyr. Ca 8 000:- om man tar den från SMD i England och drygt 10 000:- om man köper den lokalt här i Sverige, vilken ändå kanske är bäst med tanke på garanti osv. för en såpass dyr maskin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
nu har jag hittat Singer 14T957DC också, men läste i recensionerna att en del tycker den är lite krånglig och att den har dålig bruksanvisning... Måste ge mig iväg och provsy, men vill ju ha koll på vilka maskiner jag vill kolla på först (=vilka affärer jag ska gå till)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu är jag förvirrad, på Singers hemsida finns 14T967DC med men på bergalidens hemsida och på bl-tradings hemsida finns 14T957DC. Ingenstans finns någon ingående information om maskinerna, någon som vet vad det är för skillnad mellan dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
coverlock, kombinerad overlock, overlock, symaskin |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:19.