![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har tokletat efter såna, och igår hittade ett ställe att köpa på, till jättebra priser!
På etsy.com finns det massor! Jag har köpt två st, en 7,5 cm bred och en 5 cm bred, och dom kostade bara 67 kr, men frakten inräknad. Tipstipstips! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Leonorah: Vad heter affären som du köpte dina byglar på vid Domkyrkan i Göteborg? Jag skulle också gärna hitta byglar som inte är så krusidulliga som Panduros.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hej nu e jag inte leonora men svarar ändå. Skulle tro att de var Wassens eller hur de nu stavas. Den ligger en bit ner mot kanalen.Hade gott Trulsan
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jo, det är så den heter. Den ligger på Korsgatan 6, och om jag inte minns fel så har de bara släta varianter i flera olika storlekar där.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ett alternativ att söka byglar är en sait som heter Ghee´s Handbag Patterns. Har köpt av dom och det finns en del tillbehör som är användbara. Bl.a. byglar.
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
hej alla.
va snälla ni är som svarar så flitigt. Verkar finnas mycket sånna byglor i finland!! http://www.ompelutarvike.fi/index.php?cPath=143_145 här tänkte vi beställa ifrån nångång. Dom skickar till Sverige. /karina |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:53.

Hybrid-visning