![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Fortfarande lika vackert!!
Vad skönt att få tillbaka sin kisse efter 3 år. Jag väntar fortfarande på min Buster som försvann för över 20 år sedan. Julle var desvärre skadad så idag har han utegångsförbud och måndag veterinärbesök. Påkörd eller slagsmål? Men han haltar och har en stor bula på ena bogen så det måste kollas upp. Men hemma är han och det är det bästa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Så skönt att din kisse kommit hem Tua, hoppas han blir hlet ok.
Här är en vinterbild som jag tog för ca 5minuter sedan, vad säger ni är det dags att ta in trädgårdsmöblerna lr?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag blir mmsbombad med bilder hemifrån
![]() Det är så vackert!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker det är underbart att se dessa snöbilder, MEN jag får hålla mig till att titta på bilderna, för jag kan bara vara ute 5-10 min i taget nu, fullt påpälsad. Här har kommit lite snö,som nästan smält bort igen. Längtar intensivt efter vår o sommar, för jag fryser konstant även inne trots fleece shal om axlarna och vadderade dunskor om fötterna, och då har vi ändå 22 grader inne.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vilka otroligt vackra vinterbilder ni visar. Jag älskar vintern och kan bara beklaga Chery att du inte kan njuta av denna underbara årstid. Allt är ju så ljust och rent i naturen när snön ligger kvar. Det är inte fel på vår eller sommar heller.
![]() Tua jag håller tummarna att din katt blir frisk. Hade en katt som duvhöken tog men orkade inte lyfta med den utan tappade honom men Ådi (katten) fick fula inflamerade bulor av fågelklorna. Efter veterinärbesök blev han hur frisk som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu har det börjat blåsa här, så nu är frågan hur länge det dröjer innna allt det vackra "trillar ner"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:15.