![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja, den genomskinliga pressarfoten har jag förstått att man måste ha.
Men, vad heter dessa pressarfötter på Engelska? Det är ju så himla dåliga bilder på deras hemsida så man kan ju inte ens luska ut vilken pressarfot det är genom att titta på bilderna... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den genomskinliga heter clear view foot. Sömguiden: seamguide. Kantbandsfot: tape binder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för hjälpen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Och jag som trott att alla män förstår att "den som har flest maskiner vinner!" :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vi "byter"...
Det kan nog bli av med ett köp...
Visade sig att min man behövde en ny skruvdragare eller nåt som var lite dyrare, den gamla var minsann inge bra längre och jiii vad jag var tillmötesgående!!!! Och han trodde jag redan beställt en symaskin! Glad är jag nu! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vad roligt!
Bytesmetoden är ju en himla bra metod Det tar ju bara knappt en vecka att få hem maskinen från england. Så snart har du säkert din maskin. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:54.