![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Catla >>
Åh, det låter ju jättefint ![]() Vet du vilka pärlor hon använde? jag är mest ute efter storleken och märket? Jag har inte bråttom med det här projektet, har en tröja att sticka klart samt en smogg som skall repas upp och stickas om (på nåt underligt sätt hade jag lyckats sno den 3 ggr runt rundstickan). /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Njaee, alltså, det var från nån pärlmix från
Panduro där pärlorna hade lite större mitthål än de vanliga små rocaillepärlorna. Ullgarnet var en ull-naturlig mellangrå och pärlorna iridiserande silvriga iaf, tror de var facetterade oxå, minnet sviktar dock... Hon hade valt den slätstickade varianten på Ice Queen oxå. Snyggt var det iaf! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tål du Alpacagarner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När det gäller pärlor, så välj seedbeads - gå efter storleksförslaget på beskrivningen. Med "size 6" menar dom troligtvis 6/0...Eller Swarovski, såklart,
Senast redigerad av Eva-Helene den 2008-12-06 klockan 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:03.