![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ny symaskin!!!
Måste bara få beräta hur glad jag är!!
Under två år har jag kämpat med min symaskin(av märket Pffaf ![]() Den kom i dag efter 2 veckors väntan. Det första jag gjorde när jag fick den var att gå till en återförsäljare av märket Bernina o köpa den maskin jag redan tidigare ville ha men inte hade råd med. Lyckan är total det är som natt o dag mellan maskinerna, så i dag har jag inte gjort not annat en SY SY SY ock åter SY. Hur glad kan man egentligen bli över en fungerande symaskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oh så roligt. Ett stort grattis till din nya maskin
![]() Är ju bara så skönt när man är överens med sin maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Grattis!
Det är alltid kul med ny maskin! (Speciellt om den fungerar!) Jag köpte mig en Bernina Aurora 440QE o är SÅ SUPERnöjd!!!! OCH jag ska precis gå till Macken o hämta min nya overlock! Lyckan är total! Problemet är hur jag ska få plats med alla maskinerna, jag vill ju inte göra mig av med mina gamla; de funkar ju fortfarande men är för slitna för att sälja... Vilken modell köpte du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Grattis Patrik till din nya maskin!! Det blir ju så tråkigt att sy om det bara krånglar! Jag köpte en Bernina 1150MDA Overlock i somras och är jättenöjd med den. Skönt när det bara går o går o går utan problem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det blev en Bernina activa 210.Har inte gjort not annat en sytt i dag heller det är så kul när allting fungerar som det ska!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:58.