![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag brukar sy ihop med efterstygn.
Men den beskrivningen blir det väldigt fint ihopsytt. Men det är ganska svårt, tycker jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder den metoden när jag syr ihop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag sydde tidigare efterstygn, men nu har jag gått över till att sy som på ditt exempel. Det blir jättebra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om du inte maskat av på axlarna så blir det en väldigt osynlig "söm" av den undre. Men annars funkar den övre också.
När du ska sy ihop sidorna så kan du få tips på den här länken: http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-tips Scrolla ner till Finishing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack alla!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Jag har Bonniers Stora Bok om Stickning och har använt den mycket när jag har monterat tröjor, det står jättebra i den hur man gör på olika typer av stickningar. Hoppas din bok kommer snart och lycka till! Den övre sömmen i din länk är den som jag brukar använda, den blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:25.