![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Flygsnö...
Själv har jag varit uppe inorr på långhelg och besökt mina föräldrar;så igår väntade jag på Kallax ett antal timmar på mitt försenade plan till Arlanda som skulle ha gått kl 16 men inte startade förrän efter 20. Och då hade jag tur...de som skulle ha åkt före mitt plan kom iväg efter...
Men flygtaxiresan från Piteå till Kallax var vidrig isnömodden och en taxichaffis med snabb andning (jag tänkte att han kanske dör snart...)dessutom dribblade han med sina läsglasögon för att läsa taxilappar som kom ut ur printern ett par gånger, ut ur fodralet,på med glasögonen, riva lapp, läsa, skrynkla ihop lapp och slänga(?), av med glasögon, in ifodral + hålla ögonen på snövagen! Huvva! /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte jag.
![]() Men när det blir varmt igen och snön smälter till brun gegga är tråkigt och ännu värre är det när det blir kallt igen och det blir till is! Svensk vinter! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:47.