![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Precis. Vad plagget innehåller är alltid bra just ur allergisynpunkt. Sen tvättråd är alltid bra. Lycka till!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag brukar leta efter följande när jag handlar kläder på nätet:
1.Storlek (och blir extra glad om bystmått + längd mått finns på toppar samt midja, höft + längd på kjolar, detta pga av att storlekar kan skifta mellan olika tllverkare) 2. Material, både fiber (jag gillar tex inte polyester) och hur stretchigt materialet är om det är trikå 3. Tvättråd /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för era svar.
En lista på vilka mått för storlekarna har jag oxå tänkt lägga in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Jag skulle gärna även vilja ha midjemått på toppar, eller kanske helt enkelt en storlekstabell? Om du utgår från samma stl 36-38 och har flera plagg i den storleken så kan du ju helt enkelt göra en storleksguide på en sida i webshopen där man kan läsa det och lite andra tips kring vad man bör tänka på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Forumvärd
|
Åh, vad bra!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Gärna ungefärlig längd på plagget. Visserligen får man ju en uppfattning om det är något som stannar i navelhöjd eller går ner lite längre på bilden, men jag tycker ett mått är bra i alla fall.
Jag kan klara mig utan precist material (fast någorlunda vill jag gärna veta), förutom att jag, som någon annan skrev tycker det är bra att veta hurpass "stretchigt" det är. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:27.