![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag fick ärva ett gammalt virknålsfodral i hårdplast efter min mormor. Perfekt! Men tillverkas sådana saker längre?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vartoftagarn säljer fodral till stickor och virknålar om man inte känner för att sy ett eget. Finns säkert på andra garnbutiker också
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Tack för alla tips! Jag har varit iväg på lunchen idag och köpt må mig gamla plåtaskars som ska fyllas med knappar, synålar och annat smått plock! Nu ska det bli ordning på torpet!
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hej!
Jag har också gjort en variant av "bestickfodral" för stickor som jag trivs väldigt bra med. Jag har gjort dem i två storlekar, ett för strumpstickor och virknålar och ett lite större för att förvara vanliga stickor i. Sedan satte jag på ett litet "stickmått" som kan va bra att ha i alla fall till strumpstickorna. Kolla i mitt album så har jag bild där. /Katarina |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Nu har jag börjat, och är nästan klar med mitt lilla fodral. Jag valde ett lite längre så jag får plats med både vanliga stickor och strumpstickor... Bilder kommer, det fattas bara ett litet snöre att knyta om. Nu kommer nästa problem, jag måste hitta på någonting till rundstickorna också.. Funderar på samma typ av lösning, men med bredare fack..
![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:24.

Hybrid-visning