![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#12 |
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
|
![]() Nu måste tyvärr även jag sälla mig till de missnöjda kunderna.
Jag har beställt flera gånger och aldrig fått problem förr. Den 22/9 beställde jag 4 barnmönster till nedsatt pris. Mönstren kom efter nån vecka men två mönster var restnoterade. De var markerade och en stämpel med texten "backordered, approx, 5-7 days. Jag väntade och höll nästan på att glömma bort. Jag har nu skickat sammanlagt 3 mail till deras "info" mail men inte fått svar. Inte heller har jag fått mönstren. Jag förskottsbetalade via PayPal $29,66 varav frakten gick på $9,70. Jag har sökt lite på nätet och hittat en massa klagomål på detta företag t ex. http://www.complaintsboard.com/compl...om-c99886.html Jag har idag skickat iväg ett snigelbrev. |
![]() |
![]() |
Taggar |
sewingpatterns.com |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:29.