Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-11-19, 12:34   #12
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Angry

Nu måste tyvärr även jag sälla mig till de missnöjda kunderna.
Jag har beställt flera gånger och aldrig fått problem förr.

Den 22/9 beställde jag 4 barnmönster till nedsatt pris. Mönstren kom efter nån vecka men två mönster var restnoterade. De var markerade och en stämpel med texten "backordered, approx, 5-7 days.

Jag väntade och höll nästan på att glömma bort. Jag har nu skickat sammanlagt 3 mail till deras "info" mail men inte fått svar. Inte heller har jag fått mönstren. Jag förskottsbetalade via PayPal $29,66 varav frakten gick på $9,70.

Jag har sökt lite på nätet och hittat en massa klagomål på detta företag t ex.
http://www.complaintsboard.com/compl...om-c99886.html

Jag har idag skickat iväg ett snigelbrev.
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Taggar
sewingpatterns.com

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons