![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Man kan ju inte slänga sånt!
![]() Jag har klätt ett gammalt "Whisky-rör", dvs ett rör som har innehållit en whiskyflaska med fint papper och har alla mina långa stickor i det. (se bild på del av det, i mitt album). Strumpstickorna har jag sytt ett fodral till som man kan rulla ihop (har inga bilder, men kan ta om så önskas), virknålarna har ett likadant. Nu är det bara rundstickorna som väntar på fin förvaring, men det kommer nog ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Till mina stickor och virknålar har jag gjort en variant på "bestickfodral" , ett sådant som man syr och sdan rullar ihop.
Varje fack har sin storlek påfickor och lite kortae för virknålar och strumpstickor. Kanske det ka vara något för dig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Rundstickor kan förvaras i CD-väskor.
Tips på virknålsförvaring: CD-väska, sminkväska, stående i vas, glas eller gammal konservburk. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Citat:
Eftersom jag sist var inne på tradera "råkade" buda till mig 20 par bambustickor PLUS 15 par strumstickor också i trä, så börjar sambon bli lite butter på att de ligger överallt! |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:42.

Hybrid-visning