![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Lite OT men hur söker man efter andras bloggar på blogger.com??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Ingen aning faktiskt. Eftersom blogger är ihopkopplad med google kan man kanske tänka sig att man söker på google? Vetni, nu blev jag nyfiken, återkommer om jag hittar någon info om det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
För bara för att en bloggsida är enkel å så att hantera så vill man ju kunna söka efter bloggare med samma intressen kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hittade denna tidigare trd om olika bloggar på nätet. Kanske kan vara till hjälp i val av blogg??
http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=14054 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Forumvärd
|
Jag hittade ingen information om hur man hittar andra bloggar hos blogger, men jag har gjort så att jag gick med i bloggportalen.se och bloggtoppen.se när jag började blogga. Där kan folk med bloggar från vilken bloggtjänst som helst lägga upp sina bloggar och söka på andras. På det viset blir man inte begränsad till att bara hitta bloggar från den bloggtjänsten man själv använder, det finns många fler att kika på helt enkelt. Det är mitt tips.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:51.