![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Så nu kom min strumpa i lådan i tid.
![]() Oj så kul det ska bli att vänta på posten dom närmaste dagarna. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också precis varit nere till posten och lagt på lådan. Men som vanligt gjorde jag den i sista minuten och naturligtvis så glömde jag att skicka med mitt namn i paketet men E-L H i Malmö det är min strumpa du får!!!
![]() Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag var på posten och postade min strumpa idag. Låddan töms klockan sju så det ska bli spännande att se om strumpan kommer fram imorgon eller på onsdag. Om den inte tar någon genväg förståss
![]() Ska bli spännande att se vem man får ifrån och vad mottagaren av min julstrumpa tycker om sin julstrumpa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad mottagaren tycker om sin strumpa det ska bli kul att få höra, för min är nog rätt så orginell (tror jag iaf)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Anette hur många blev vi i julstrumpeswapen till sist?
*nyfiken* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
har postat min strumpa idag men blev tvungen att posta den på jobbet så det kan ta någon dag extra för den att komma fram. ska bli spännande att se vad alla har gjort för julstrumpa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det är ju nu det riktigt roliga börjar - väntan på vad man ska få! Rena rama julafton, hihi!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Kanske uttryckte mig lite konstigt.. jag har inte fått den, då tua berättade att den kommer bli någon dag sen. Utan den jag knåpat postades idag. (kom med postens sena hämtning)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har skickat iväg min strumpa, utan lapp inuti men med avsändaren på baksidan.Jag är så spänd på reaktionerna på alla strumpor. Hur gör vi med bilderna? Lägger "swapmoster" upp ett album eller lägger var och en upp sin bild? Hur brukar ni göra?
Evalena |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tårar i ögonen!
Ja jag sitter faktiskt med tårar i ögonen då jag fått min fina strumpa från Pia (chery) Den är så jättefin och jag fick en liten extra present i form av en vacker röd lacestjärna. Det står mitt namn på den också så ingen familjemedlem kan sno min strumpa, haha!!!!
Ännu ett stort TACK till dej Pia (som redan fått ett mail från mej med tack) Annette/swapmoster PS glöm inte att lägga in era bilder på torsdag och några dagar framåt ds |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
julstrumpa, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:29.