![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Du kan sticka ärmarna efter beskrivningen på denna http://www.garnstudio.com/lang/se/vi...d_id=4&lang=se "Holken" på tröjmodellen du vill göra får du räkna om med hjälp av masktäthet...liksom...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Personligen skulle jag inte sticka den modellen i ett så grovt garn som Higlander. Vill du sticka av Highlander så välj en annan modell. Vill du sticka tröjan från Knitty, välj ett annat garn, t ex Garnstudio Karisma, Merino eller Angora-Tweed, som har ungefär samma masktäthet som garnet som använts i modellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Spotty >>
Jag har övergett knitty modellen och hittade en annan modell på DROPS som liknade orginalet men var förenklat. Jag tror det borde funka bra med highlander eftersom DROPS själva rekommenderar det som ett garnalternativ för mönstret ![]() /L |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:56.