![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
HQ´s sensorsystem är suveränt. Ett tips, som du kanske redan har tänkt på, är Syfestivalen. Då brukar de stora märkena ha rabatter på sina symaskiner. Eller någon typ av kampanj. Bor du inte i Stockholmsområdet brukar det gå bra att förhandla sig till samma erbjudande i närmsta butik. I alla fall värt att försöka. Lycka till med inköpet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en husqvarna viking emerald kostade 2500kr helt ny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men en Emerald för 2500:- är väl en mekanisk? Jag vill ha en datoriserad, och är därför beredd att spara lite längre för att få en dyrare. Fast en Emerald hade säkert täckt mina behov just nu, men om jag känner mig själv rätt så kommer det bli mer tid framför maskinen när jag väl har en egen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ha det så bra e.h. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du har inte kikat på Bernina??
De har oxå "sensorfot" för quilt. Superkul! och enkelt! Bernina är nog det mest mekaniska du kan hitta av alla nya "datoriserade" maskiner! Stadig, superstark, enkel med orginal-fötter som inte går att jämföra med någon annan! De håller i evighet! (Iaf minst 20 år vid daglig sömnad o tom utan service! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() Ska bli spännande att få se och känna på lite maskiner imorgon, jag hoppas Sapphire finns där! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:49.