![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Helt rätt
Du är inte dum du har ju rätt...glömm förra inlägget
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oki då gör jag de. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Jag missade att skriva inlägg i den stängda diskussionen, den handlade ju inte om det rubriken stod för längre, nu finns en ny diskussion om moderering av forum där vi kan diskutera mer allmänt om detta: http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=15562
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
För kännedom gällande stängning av ämne.
Då jag skickade tråden till admin för bedömning av låsningen så fick jag till svar att jag hade gjort helt rätt. Den är och kommer ett förbli låst. Vill trådskaparen skriva en fråga på nytt om att sy lace så är hon välkommen att göra så, men då skall svaren handla om att sy lace inget annat. Annette/forumvärd Sedan var det naturligtvis fel av mej att inte skriva i tråden först att jag tänkte stänga den men nu vet jag till en annan gång och hoppas att jag inte behöver göra det en annan gång. Senast redigerad av Ann1e den 2008-10-27 klockan 13:11. Anledning: tillägg i texten |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:03.