![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag kan inte låta bli...fast det bästa vore ju egentligen att strunta i det för då blir det ju ingen uppmärksamhet och då rinner det ju ut i sanden...
Men det tröttsamma är ju att det måste exploateras könsorgan och nakenhet hela tiden, det är det jag är så less på! Och jag tror inte på teorin att bejaka sin mus (se där ytterligar en benämning; kärt barn har många namn!)genom att förevisa den hela tiden - vi som är lite äldre vet nog att den är bra och trevlig att ha och faktiskt tror jag många yngre gillar den utan att behöva SE den hela tiden! Mina barn förstod inte heller vitsen med skapelsen - och de är inte pryda på nåt sätt! Nu ska jag försöka låta bli att lägga mej den här debatten fler gånger! Trevlig Helg! /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja jag håller med dig monicka, har tänkt samma sak att inte bry sig så får de ingen uppmärksamhet, fast ibland blir det bara för mycket och så tröttsamt. Men vi skiter i dom.
![]() Trevlig helg Alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
En sak jag undrat mycket över är att bara byta namnet så går det bra att lägga in i album. Garn blir Textil och plötsligt acceptabelt
![]() Men tösen fick sin publicitet och det var väl målet. Vi andra kanske ska göra lika så vi kommer i tidningen och blir kända. Så sätt igång och sticka, virka, sy lite könsorgan och kalla dom gärna vid "skällsord" så når vi längre ut till massmedia och allmänhet. En könsorgansbomb kanse vore något ![]() Skämt åsido så blir jag bara så trött på den här skapelsens namn. Ni som nu vill bomba mig med mail gör det för jag tycker så. Lite dubbelmoral är det också från admin som skriver att man ska ha ett vårdat språk i forumet men på bilder får man tydligen ha vilket språk man vill. Stötande eller inte spelar tydligen ingen roll. Nä, jag loggar ut härifrån och avslutar mitt medlemdskap. Allt har blivit tokigt och sen de nya forumvärdarna kom törs man ju inte öppna käften. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fredagens Metro har också skrivit om detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ojoj! Tänk, det rabalder det ska ha skapats här på Sysidna har gått mig helt förbi, så det har ju inte direkt skakat upp sidan, som man får intrycket av i Expressen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:44.