![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() ![]() En fråga bara: håller du i det Merja eller har vi någon annan frivillig? Bara så man inte missar att anmäla sig sen när det gäller (missade julswapen helt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Ja har man börjat swapa så kan man inget missa *L* Jag kan tänka mig att prova att hålla i swapen Om inte du Merja fortsätter Att hålla i den Ett uppdrag du skött kanon *L*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag är också med igen! Använder aldrig förkläde,men kommer ihåg min mammas alla söta förkläden när jag var liten. Spännande, men skall försöka vara ute bättre i tid denna gång!
Önskar er alla en kreativ helg, när vi nu ändrar tiden på söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Den 2 februari är helt ok. för min del så jag hänger oxå på.
Skall bli riktigt kul. Att swappa är ett riktigt GIFT tror jag men sååååå roligt. /Ingrid ![]() Ps Tack Merja för att du är en riktig swapmamma och ger oss ideer och håller i alltsammans. Ds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
FörklädesSwap
Ja 2 Feb är bra för mig med.MVH Kristina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Forumvärd
|
Jag änvänder förkläde när jag sitter vid symaskinen *L*bra med ficka mitt fram till sax o måttband *L*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Anmälningar!
Nu är det ju jättelång tid kvar tills anmälan ska vara inne. Men om du vill anmäla dig redan nu, skicka ett mail till mig med din hemadress. Det är jättemånga som skrivit här att man vill vara med, men jag behöver hemadresserna!
Om den här diskussionstråden skulle somna in puffar jag upp den igen i december så att ni blir påminda. Det vi har sagt är alltså: - Förkläde, bröstlappsmodellen, fritt val att skapa - 2 st grytlappar Förslag på mönster finns i posterna #16 och #26 ovan. Sista dag för anmälan: fredag 9 januari Paketet ska postas: måndag 2 februari Fotona publiceras TIDIGAST torsdag 5 februari och SENAST söndag 8 februari Välkommen till en rolig swap för alla köksgudinnor! /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:33.