![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Vad bra att Christer och Ulrika fått hjälp och jag tror att det är en inkörningsperiod vi är inne i nu så när alla hittat sin roll kommer det bli jättebra. Nu vet vi ju också vilka forumvärdarna är och då förstår vi bättre de rättelse som gjorts. Jag undrar bara om det inte skulle kunna vara lite mer kontroll på diskussioner och kommentarer på bilder ibland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Fler flyttade trådar ser i alla fall inte jag något fel med. Sysidan har alltid haft massor av felpostade trådar som fått ligga omodererade.
Klart man ska anstränga sig lite extra när man stavar till sin rubrik och lägga sina trådar i rätt forum! Det är väl bara vanligt näthyfs? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Noga med stavning skall man ju egentligen vara. Absolut när man skriver brev, protokoll och andra handlingar och skyltar och sådana saker också. Här kan det ju vara lite mer avslappnat med rättstavning, slinker det igenom ett stavfel är det väl inte hela världen. Annars får vi väl ge forumvärdarna rätten att rätta alla stavfel men det känns inte bra. Blir nästa steg att kolla grammatiken?
wowa: jag tror att man bara kan ändra sina inlägg senast en kvart efter man skickat svaret. Man skall tänka på att starta en ny tråd i rätt forum och inte heller starta tråden i två olika forum tycker jag. Vi skall kanske ha tålamod under en övergångsperiod så kommer det kanske att fungera bra med moderering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Oj.. Tänk så mycket jag har lyckats ställa till med för att jag reagerade på redigeringarna . Men det är ju jättebra att allt detta kom i dagen, så att vi fick klart för oss vad det handlade om. jag hade ingen aning om att det fanns fler forumvärdar så jag blev orolig när jag såg ändringarna. det blir säkert bra i slutändan, men förhoppningen är från min sida att det inte blir för nitiskt. Det kan lätt skapa dålig stämning. Att man tar hand om det som är uppenbart är helt ok tycker jag. Just nu är det väldigt rörigt med allt som flyttas runt, men jag tror det lägger sig så småningom.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:41.