![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Attans också, håller på med slutfinischen på sista påsen men har troligen gjort bort mig en del på den. Finns det något minsta mått
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Nu visar vi oss!
Ja,vad säger ni tjejer? Ska vi ta över sysidan med våra presentpåsar under dagen?
Visa lite äkta "kvinno"hantverk? Både snyggt, praktiskt och användbart! /M |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nu är mina påsar ute på sidan
Line påsar med brodyr och kardborreknäppning. Det hemliga L är att jag skickade med 2 Lacerossetter en vit och en röd. Hade först tänkt att skicka med Likörpraliner men ändrade mig , tur för det hade varit en dålig ide...hahahaha.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Citat:
Ja det gör vi!!!!! Vilket bra förslag . Det Här Är Äkta"KVINNOHANTVERK" som man blir glad av, Det här också kreativitet i massor. Vi kan kommentera både en och två gånger på alla fina kreationer av presentpåsar. ![]() Kramizar |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Roligt med bild på påsarna här
Jag tycker det är bra om bilden på era påsar finns med här, Då behöver man inte leta efter dom i bildarkivet. Allt är sammlat på ett ställe...vad tycker ni andra?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Bilder
Jaha...då grabbar då finns mina påsar ute för beskådning...
http://www.youtube.com/watch?v=rLxTpsIVzzo http://www.youtube.com/watch?v=3rYoR...eature=related med inspiration från dessa låtar...tack för helkul swap |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Mina påsar går på lådan idag och sköter sig posten så är dom framme till i morgon.
Så fick jag igår två underbart fina påsar. En från Solignes och en från Asilas. Musiken som kom med var helt i min smak från mitt sekel Har ju glömt maila att de kommit fram ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Jag fick en jättefinpåse igår av Monicka och väntar nu med spänning på nästa.
Jag har lagt upp bild på påsarna jag skickade iväg. Det är så roligt att nu få se vad alla har gjort. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forumvärd
|
Mina bidrag till julswapen LA in dom på Bildsidan med förklaringar...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Här är mitt bidrag till Swappen. Denna fick Ewa H
Det andra bidraget får vänta tills i morgon då jag blev sen med den och den anländer först på fredag till mottagaren. Senast redigerad av Ann1e den 2008-10-23 klockan 13:03. Anledning: Tillägg i text |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:42.

Har ju glömt maila att de kommit fram
Hybrid-visning