![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tua, jag har hämtat hem det programmet,, och skrivit ut "hur man gör" engelskan är ju inte den bästa.
Men har inte öppnat det än. Vilken var länken till "den som kollar genom datorn, vad jag har för ljud och grafikkort"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I den här tråden finns en länk till det programmet som söker igenom datorn.
AinaLäs den här tråden så får du hjälp med ljudkortet http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=900940 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Den länken hade jag inte kollat upp! Ska genast titta där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
För lite kaffe
![]() Lycka till och du lär dig bara mer och mer genom att prova själv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jag håller på att greja till mig själv också, hår och ögon ska ju ha sitt! Förhoppningsvis ska jag få i mig lite frukost också. På den sidan måste jag ladda ner ett program för att scanna igenom. Det har jag inte hunnit göra än. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Att hämta hem update-filer funkar bara om man köpt det progammet.
Datorn blir gratis-scannad, men för att kunna download, måste man registrera och köpa. Just nu provar jag att recover filformatet på hårddisken. Än vet jag inte hur det avlöper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har kört ZAR, det fungerar till en viss del. Det är en "testdemo" eller vad jag ska kalla det. Min engelska är inte vad den borde vara!
För att få alla mappar och filer till "rätt format" krävs det att jag köper programmet. Nu går det endast att få 4 mappar till rätt format. Hårddisken är fortfarande i fel format! Nu har jag kört igång det en gång till, få se om jag kan få 4 mappar till! Några drivrutiner har jag inte lyckats hitta! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:54.