![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Programmet jag skrev om undersöker programvaran på din HD och känner av vilket ljudkort och grafikkort du har.
Man bör skriva upp innan man formaterar. Jag gjorde samma tabbe en gång och höll på att bli fullständigt skogstokig innan det löste sig ![]() Om det inte var en backup du gjorde så bör du kunna få tillbaka informationen med hjälp av länken jag skrev ovan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
AinaLäs den här tråden så får du hjälp med ljudkortet http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=900940
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det var en av mina söner som skötte om omformateringen, det fixade jag inte själv. Han har gjort sånt här många gånger.
Men han har inte haft tid att titta på det här ännu! Därför försöker jag greja lite själv. Den länken ska jag titta på, bara jag fått i mig morgonkaffet och läst ÖP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tua, jag har hämtat hem det programmet,, och skrivit ut "hur man gör" engelskan är ju inte den bästa.
Men har inte öppnat det än. Vilken var länken till "den som kollar genom datorn, vad jag har för ljud och grafikkort"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
I den här tråden finns en länk till det programmet som söker igenom datorn.
AinaLäs den här tråden så får du hjälp med ljudkortet http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=900940 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Den länken hade jag inte kollat upp! Ska genast titta där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
För lite kaffe
![]() Lycka till och du lär dig bara mer och mer genom att prova själv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Jag håller på att greja till mig själv också, hår och ögon ska ju ha sitt! Förhoppningsvis ska jag få i mig lite frukost också. På den sidan måste jag ladda ner ett program för att scanna igenom. Det har jag inte hunnit göra än. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:06.