![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tänk att behöva välja vad man ska satsa på för sömnad.
Sömnad på olika sätt och till olika pris.
Jag var hos tandläkaren i måndags och det var inte roligt, 3 timmars behandling inkl 12 stygn. Jag är fortfarande svullen och blå haka och svullen käke och ont. Det återstår några besök till och sedan ska man betala många många tusenlappar för detta!!! I lördags var min symaskin hos doktorn och det var ett fel på den som inte skulle löna sig att laga så nu skulle jag behöva en ny symaskin. Nu sitter jag och kikar lite på maskiner från England och där kan jag köpa en som jag vill ha för ca 2 tusenlappar, och för dem kan man ha hur roligt som helst. Tyvärr så räcker nog bara slantarna till den ena sömnaden. Jag har ju en 25 år gammal Singer i källaren som visserligen bara syr raksöm men den får nog duga ett tag. Mina tänder är ju äldre och duger inte längre så det blir nya såna jag får satsa på. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:42.