![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vilken mes jag är!
Jag har precis anmält mig till en helgkurs på Folkhögskolan i Göteborg (sy dina egna kläder), efter väldigt mkt övertalning av båda make och syster....
Jag ahr velat gå en kurs jättelänge, och själva kursen är inget problem. Men jag är en sån mes i nya sociala sammanhang där jag inte känner någon, blir så osäker, får presationsångest, vet inte vad jag skall prata med dom andra om osv.. Detta har hållit mig tillbaka hittills, men om ett par veckor fyller jag 30 år, å då måste man väl bli vuxen??? Det börjar 15 november, så jag ahr ju viss tis att förbereda mig på ![]() En annan sak jag undrar över är vad man skall ha med sig, det kanske står i välkomstbrevet, eller kallelsen.... Jaja, hoppas att jag inte bangar ut bara .... ![]() Nina |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:37.